Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa uuden työpaikan huono alku :(

Vierailija
30.12.2007 |

Aloitin viime viikolla eräässä pienessä yrityksessä. Alku ei ollut paras mahdollinen,olin todella hermostunut koska olin ollut kotona monta vuotta. Yritin liikaa ja annoin itsestäni hölmön kuvan. Voin kuvitella miten pomo ja muut naureskelevat uudelle blondille. Perjantai sujui jo paremmin,yhtään mokaa ei sattunut ja paperihommatkin sujuivat loistavasti. Pomo kehui päivän päätteeksi miten hyvin se päivä meni,ja kehotti jatkamaan samaan malliin. Olen siitä iloinen mutta hävettää huono alku,pelkään että minut aina muistetaan tyhmänä blondina.



Pitäisikö minun ottaa asia puheeksi vai vain antaa olla ja itsekin nauraa asialle sitten joskus jos joku mainitsee asian?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuavat sen itsekin että olit hermostunut kun oli eka työpäiväsi. Ja kaikki eivät välttämättä edes ole huomanneet mokiasi =)

Vierailija
2/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan joskus parin viikon päästä itse naureskella että " miten sitä kotiäitinä olon jälkeen tulikin mokattua alussa.."

Mutta tuskinpa tarvitsee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan hermoilen varmasti. On vain niin jännittävää ja mullistavaa tämä töihinpaluu.



Ap

Vierailija
4/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet vain paljon, jos et jotain tiedä. Älä lähde itse säätämään, sillon niitä mokia tulee...

Vierailija
5/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää työntekijät jotka kokoajan kyselevät tyhmiä. Itsekin saa ajatella!

Vierailija
6/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan olet vittumainen esimies jos olet vakavissasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että olen onnellinen äitiyslomalla!

Vierailija:


Ärsyttää työntekijät jotka kokoajan kyselevät tyhmiä. Itsekin saa ajatella!