Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaveri vähättelee mun lasten sairauksia?

Vierailija
30.12.2007 |

Koko talvi olaan sairasteltu, kaikilla lapsilla korvatulehduskierteet, vesirokkoja, noroviruksia, angiinaa, vatsatauteja, vaikka mitä. Kaveri vihjailee, että minä olen ylihysteerinen, ettei tollaisia pikkutauteja kukaan edes huomaa eikä niiden takia kukaan muu linnottaudu lapsineen kotiin.

Mutta anna olla, kun hänen kultapupulilleen tuli nyt yskänrokko, koko maailma pysähtyy, kun on vaikeeta syödä ja lapsi kitisee.

Miksi kaveri käyttäytyy näin? Mikä tarve tehdä toisesta ylihysteerinen valittaja aivan aiheetta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mega-allergista perhettä pidetään lähinnä ylihysteerisenä. Meillä kaksi vaikeasti allergista, vaikeaa astmaa sairastavaa lasta. Toisella lisäksi erittäin paha atooppinen ihottuma. Eipä liikene moneltakaan sympatiaa..... Ihmetellään vain, että eikö nyt voisi edes maistaa tuota ja tuota... Ja miksi muka ei voida kyläillä paikoissa joissa eläimiä eikä meille saa tulla eläinperheen lapsia vieraisille. Välillä itku kurkussa nielen muiden sanomiset....

Vierailija
2/10 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli sinänsä. Tunnustan, että joskus itsekin ihmettelen joitain asioita, mutta omalle kohdalle satuttua ymmärrän täysin. Joskus vain on vaikea asettua toisen ihmisen asemaan. Väitän silti, etten ole mikään kovin tuomitseva ja vähättelevä, mutta ajoittain ihmetyttää joidenkin hysteerisyys tai toisaalta taas välinpitämättömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekö tuo että kaikkea epäillään?

Vierailija
4/10 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole siitä kovaa numeroa tehnyt, ja astma on saatu lääkkeillä kuriin, ei ole ollut kohtauksia. Mutta kyllä se pahalta tuntui, kun toinen vähättelee. Totuus on se että, jos ei lääkkeitä olisi, niin lapseni ei ehkä olisi edes elossa, tai ainakin voisi todella huonosti.

Vierailija
5/10 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuo luettelemasi " taudit" kuuluvat lähestulkoon jokaiseen lapsiperheeseen.. eri asia tietty sit jos perheessä paljon lapsia ja kaikki eri aikaan sairaana.. eli jatkuvasti.

Vierailija
6/10 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/10 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä toki muita perinnöllisiä juttuja, mutta juuri nuo lapsiperheen perussairaudet puuttuu, koska osaamme pitää huolen hygieniasta, ja se on kyllä ihan faktajuttu, että niin saa aika monet taudit pysymään poissa ja vaivaa siitä ei ole.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiä pestään joka ulkoilun, kauppareissun ym. jälkeen ja vielä muutamat varman päälle. Lisäksi käytössä käsidesi.

Silti vauva sairastelee ihan koko ajan. Koettu on 4 flunssaa, vauvarokko, oksennustauti ja RS- virus. Että se siitä käsihygieniasta.

Jotkut vaan sairastelee, se on minun mielipiteeni.

Vierailija
10/10 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


On meillä toki muita perinnöllisiä juttuja, mutta juuri nuo lapsiperheen perussairaudet puuttuu, koska osaamme pitää huolen hygieniasta, ja se on kyllä ihan faktajuttu, että niin saa aika monet taudit pysymään poissa ja vaivaa siitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi