Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6v poika oli neuvolassa 108cm ja 17.3kg. Minkä kokoisia muilla?

Vierailija
30.01.2008 |

Tiedän, että meillä poika on pieni, mutta haluaisin vähän tietää miten pieni on sitten muihin verrattuna.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sairaslapsi (piste com) sivuilla ole jokin taulukko eri-ikäisten kasvusta?

Vierailija
2/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän on pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole mitään huolestumista ollut neuvolassa...

Vierailija
4/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein muistan niin vanhempi pojista oli 6v neuvolassa 122cm ja 19kg

Vierailija
5/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkoja mittoja en muista, mutta pituus taisi olla 105,5cm ja paino n. 16,5kg. Pieni on, mutta mainiosti pärjää, on nyt eskarissa ja ensi syksynä sitten kouluun. :)

Vierailija
6/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 2,5 ei ole sama kuin 6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


että 2,5 ei ole sama kuin 6.

Vierailija
8/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja ei ole mitään huolestumista ollut neuvolassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma poikani oli vähän aikaa sitten 4-vuotis neuvolassa 110cm ja 18,5 kg. että aika pieneltä toki kuulostaa 6-vuotiaaksi.

Vierailija
10/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


oma poikani oli vähän aikaa sitten 4-vuotis neuvolassa 110cm ja 18,5 kg. että aika pieneltä toki kuulostaa 6-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pullealta kun mittoja katselee, mutta ei ole.

Vierailija
12/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 6v-neuvolassa 114 cm ja painoi 20 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 7-vuotiaana 135cm ja 8v kanssa noin 135cm

Vierailija
14/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskariluokkalaisia. Ihan taaperon kokoisia kaikki : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne mitat oli 104 cm ja 17kg eli minusta tuntuisi hassulta jos tuo ei kahteen vuoteen juurikaan kasvaisi... mutta meitä on niin monen mittaista ja painoista... jos neuvolassa kaikki ok niin ei sitten huolta.

Vierailija
16/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pienet on sen vanhemmatkin; äiti 145 ja isä 160.

Vierailija
17/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten luullakseni ei hirmuista spurttia puolessa vuodessa ota...ei kertaakaan olla huolestuttu neuvolassa. Kasvaa hyvin omalla käyrällään, se on tärkeintä.



Ja pienenä pointtina, että jostainhan se keskipituuskin tulee...eli on olemassa lapsia sen yli ja myös ali ---> näin saadaan se keskiarvo johon voidaan sitten tarvittaessa verrata! Ei siis ole tarkoitus eikä mikään oletuskaan että kaikki 6 vuotiaat ovat juuri saman pituisia...prkl.

Vierailija
18/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten neuvolassa ei muka ole ihmetelty asiaa? Onhan hän tosi pieni, 20 cm normaalia kuusivuotiasta lyhyempi!

Vierailija
19/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli 6v. 122cm ja 23kg. Näin erikokoisia lapsia samoista vanhemmista!

Vierailija
20/28 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonsa 7 v. 125 cm ja 22 kg. Samankokoiset jalat, kokoa 32.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan