Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parikymppinen perhepäivähoitaja vastailee hetken..

Vierailija
30.01.2008 |

..Jos on jotain kysyttävää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääseekö meidän lapset sulle hoitoon? :)

Vierailija
2/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Kotiavustaja.



Kokemusta kesätöinä päiväkotiapulaisena kahtena vuonna.

Hoidin paljon teini-ikäisenä vapaa-ajallani alkaen 2- ja 6-vuotiaita sisaruksia.

Kun odotin esikoistani toimin puoli vuotta hoitajana kodissa 2- ja 3-vuotiaille lapsille.



Osaan laittaa paljon monipuolisia kotiruokia ja minulla on hygieniapassi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin mielelläni jos minulla ei vielä olisi hoitolapsia omien lisäksi. :)



-ap

Vierailija
4/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kodin ulkopuolinen elämä kiinnosta ollenkaan?

Vierailija
5/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiokaan " tuhlata elämääni" tässä työssä vaan teen sitä saadakseni lisätuloa ilman että joudun viemään omat lapseni kovin pieninä hoitoon toisaalle.

Tavoitteeni on että kuopus olisi vähintään 1,5-2v ennen hoitoon viemistä.

Nyt lapseni ovat 2,5 ja 9kk ikäisiä.



Mutta jos työ tuntuu vielä ajan kuluttuakin mukavalta niin en näe siinä ongelmaa että jatkaisinkin pidempäänkin.

Vierailija
6/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leluista yms? Jos on, miten olet toiminut?

Vierailija
8/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet 40-60 -vuotiaista kollegoistasi? Ovatko he mielestäsi tuhlanneet elämänsä?



t. toinen ei niin nuori pph :)