Pesettekö te vauvan kakkapyllyn hanskat kädessä?
Mulla ei oo käyny mielessäkään, ja eilen hämmästyin ku luin jotain juttua jossa äiti niin teki.
Kommentit (9)
yhdessä vaiheessa tekemään sitä kun oma ihottuma meni niin pahaksi (vereslihalla kädet)
Ymmärrän jos kädet on huonossa kunnossa, mutta " hygieniasyistä" en kyllä ymmärrä.
Ei ainakaan meillä...mutta ymmärrän toki jos jollakin ihottuma tms.
Ilmeisesti imetys yhdistettynä atooppiseen ihoon veti käteni niin huonoon kuntoon, että jouduin syömään antibioottikuureja, koska rikkimenneisiin käsiin pääsi pesiytymään sieni, minkä lisäksi tietysti vahvat kortisonivoiteet päälle.
Eihän se nyt kauhean hauskaa ollut aina ohuita hanskoja alkaa käteen kiskomaan, mutta kyllä se aina antibioottikuurit ja rikkinäiset kädet voitti.
ja niin pesee muuten kaikki työtoveritkin. Omien lasten pyllyt peen pääosin paljain käsin, mutta olen käyttänyt myös hanskojakin ihan hygienia syistä. inhoan sitä kakan hajua sormissa kun ei lähde pesemälläkään
Vierailija:
inhoan sitä kakan hajua sormissa kun ei lähde pesemälläkään
Niin, miten saatte muuten sen hajun pois käsistä??
Mulle jää aina se inhottava haju käsiin, vaikka pesen saippualla, tuoksu saippualla, tai harjaan käsiäni, aina vaan se haju pysyy....
Mutta yhä useammin olen alkanut pestä vauvan/taaperon kakkapyllyä käsisuihkulla. Vauva lavuaarin reunalla, taapero pöntöllä pöntönsupistajan päällä. Lähtee kaikki/lähes kaikki kakka, eikä tarvitse työntää sormiaan itse kakkaan. Jos jotain jää, pyyhkäisen loput märällä vanulapulla.
En ole tullut kysyneeksi, miksi, koska samapa tuo nyt on. Ehkä liittyy jotenkin siihen, että hänellä on itsellään kovasti iho-ongelmia?
mutta kyllä pesen
t:atoopikko, jonka iho ei kestä kymmentä kakkavaipan vaihtoa päivässä... :/