Akateemin Fletch ei osaa kirjoittaa Aspergerin syndroomaa oikein!
Kommentit (14)
Vierailija:
Kiiressä jätin vahingossa yhdestä sanasta osan kirjoittamatta ja korjasin heti asian! Fletch sen sijaan on jo moneen kertaan kirjoittanut Asberger eikä edes korjaa virhettään! Eikö näe edes muiden viesteistä että se on Asperger?
Lisäksi sanajärjestyksenikin on usein pielessä. En ole onneksi opiskellut yliopistossa suomen kieltä ja -kirjallisuutta, koska silloin kirjoitusvirheeni olisivat voineet olla menetstykseni suhteen merkityksellisimpiä. (Kirjoitan muuten usein myös broilerin ja suunnittelun väärin...)
mulla samaan kategoriaan menevät projekti ja koulutus. kammottavan hankalia sanoja :D
Vierailija:
mikähän siinä suunnittelussa on?
mulla samaan kategoriaan menevät projekti ja koulutus. kammottavan hankalia sanoja :D
kuitenkni ja muutenkin kirjaimet välillä hyppivät.
Ainiin ja musita = muista.
En muista nyt edes niitä vakiovirheitä joita aina tulee.
Olen tähän asti luullut että se on Aspenger eikä Asperger :D
olevan tosi urpo tyyppi. en haluis tuntea.
mulle siis varmaan sallitaan kirjoitusvirheet kuten serivce (service), Filand (Finland) jne :-) muitakin sanoja on mitä aina kirjoitan väärin mutta eipä just nyt tule mieleen
Vierailija:
Olen tähän asti luullut että se on Aspenger eikä Asperger :D
Onneks av opettaa. :D
Vierailija:
Vierailija:
Olen tähän asti luullut että se on Aspenger eikä Asperger :DOnneks av opettaa. :D
T: se toinen, joka luuli Aspergeria Aspengeriksi
Onkohan joku tehnyt tutkimusta kirjoittaako toinen käsi nopeammin ja siksi kirjaimet vaihtavat paikkaa? Minulla nimittäin käy näin. Oikea käsi ehtii ensin näppäilllä vaikka olisi vasemman vuoro.
Vierailija:
Minä en osaa kirjoittaa edes lapseni nimeä oikein: Oliver on ihan liian usein Olvier :-)
Kiiressä jätin vahingossa yhdestä sanasta osan kirjoittamatta ja korjasin heti asian! Fletch sen sijaan on jo moneen kertaan kirjoittanut Asberger eikä edes korjaa virhettään! Eikö näe edes muiden viesteistä että se on Asperger?