Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi v...mikä paskapää mulla on ukkona!
15.11.2006 |
Paskapaa lähti käymään kaupassa, haki korillisen kaljaa, mutta ei voinut lähtiessään kysyä tarviiko sieltä mitään muuta!!! Miksi pitää kattoa tollasta mulkkua!!!Ja muutenkin keskiviikkonahan pitää ostaa korillinen kaljaa...
Kommentit (3)
helvetin mukavaa ja helppoa vai oletteko jotain tynnyrissä kasvaneita!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Paskapaa lähti käymään kaupassa, haki korillisen kaljaa, mutta ei voinut lähtiessään kysyä tarviiko sieltä mitään muuta!!!
Alue: Aihe vapaa
täydet sääli pisteet! Vaihda miestä!