Miten saatte annettua vauvalle d-vitamiinit? Vauva täysimetyksellä ja sylkee Jekovitin. Devitoil ei käy.
Kommentit (11)
Voithan kerätä vaikka madionkerääjällä tipan äidinmaitoa ja sekoittaa siihen jos menis paremmin. Tai tiputtaa tippa kerrallaan suuhun.
esikoinen pyrki sitä vähän karsastamaan puolenvuoden-vuoden iässä, mutta kun äiti kajauttaa reippaan jeko-jeko-laulun, niin johan oli poika suu ammollaan. ja nyt taas maistuu kun vauvakin saa.
Meillä puklasi ja irvisti Jekovittiä, mutta Devitolit uppoaa paljon paremmin! Itse olen maistanut molempia tippoja, ja ei ole ihme, että irvistää Jekovittejä.
Relatippoja irvistää vähän.
Ja kun näkee tuon " lääkelusikan" lähestyvän, irvistää jo valmiiksi. Voi pientä!
En tiedä, onnistuuko poskeen tiputtaminen, mutta sieltä ei ainakaan saa syljettyä pois. Tai sitten mahdollisimman taakse kielen päälle.
Vauva työntää kielensä suusta refleksinomaisesti. Tietenkin deetipat maistuvat, kun lusikkaan on jo tottunut. Ei vauva maista jekovitia yhtään sen pahemmaksi kuin muutakaan ei-äidinmaitoa.
Parasta on tiputtaa tipat suoraan vauvan suuhun (ei saa antaa kärjen koskea vauvan suuhun).
että sinne saa helposti tiputettua jotain tippoja....? Meillä menis ainakin puolet poskelle.
Jos ei meinaa osua niin harjoittele. Kai se vauva suutaan sen verran aukoo että onnistuu?
Olipa taas joltain mammalta lapsellinen tyyli kysyä! :(
Vierailija:
että sinne saa helposti tiputettua jotain tippoja....? Meillä menis ainakin puolet poskelle.
Kyllä ne sieltä on alas menneet :)
Omallani imetin saman tien annettuani tipat, joten hän tottui hyvin makuun. Nykyään lapset odottavat suu ammollaan, että saavat herkkutippansa.
suu aukee ammolleen kun näkeekin deetippapullon. Ja kun maistaa itse jekovit vs deetippa ymmärtää kyllä.