Lue keskustelun säännöt.
Tökkiikö muilla iltalehden sivut? Kirjautuminen, näköislehden lukeminen?
08.11.2006 |
mulla tökkii ja pahasti. Olis vaan tuttu siellä maajussin morsiamena :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla