Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis pitääkö turvaistuin kiinnittää jotenkin erityisesti autoon vai pelkillä turvavöillä?
01.11.2006 |
Meillä joku britaxin two-way -istuin ja oon vaan kiinnittäny sen turvavöillä. On jotenkin huteran oloinen ja heiluu helposti. Onkohan väärin kiinnitetty?
Kommentit (5)
Ainakin meidän Isofix-turvakaukalon voi laittaa autoon myös ilman sitä Isofix-telakkaa, eli myös pelkillä turvavöillä. Se tuntuu minusta paljon huterammalta kuin tuossa telakassa. Mutta siis ei tarvi välttämättä olla telakkaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näin olen siis ymmärtänyt, esikoista vasta odotan eli ei käytännön kokemusta.
En tiedä tuosta istuimesta, mutta yleensä istuimet kiinnitetään turvavyöllä ja lisäksi toisilla vöillä vielä etupenkkiin (jos istuin siis takana).
Eikö sinulla on käyttöohjeita?
Alue: Aihe vapaa
Ja ei oo käyttöohjeita. Mies hävitti eron yhteydessä aika tehokkaasti kaiken mahdollisen. Ihme, että jätti edes istuimen mulle.
ap