Lue keskustelun säännöt.
Kuka menee töihin huomenna loman jälkeen?
01.07.2007 |
Jotenkin ainakin mua ahdistaa ja jotenkin helpottaa! Arveluttaa kuinka paljon töitä siellä on odottamassa ja miten pääsee taas rytmiin kiinni, kun on valvonut lomalla törkeän myöhään.
Kommentit (2)
Johan sitä on odotettukin. Tuntuu vaan, ettei millään jaksaisi/huvittaisi mennä kahdeksi päiväksi enää töihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin oli näin alkuun viikon loma. Lomat jatkuu taasen 2 viikon päästä. Arki pitää rytmissä, ei ongelmaa.