Lue keskustelun säännöt.
JEEEEEEEE!!!!!! Mä voitin arvasta
Kommentit (3)
inflaatio syö ne! Sijoita rahat osakkeisiin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mä ostin voittamillani 8 eurolla uusia arpoja ja kaikki mäni.
Ny harmittaa..
miten sijoitat voittosi järkevästi. Jotain turhaahan voit ostaa ja hemmotella itseäsi, mutta laitat kai suurimman osan säästöön?