Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oma ja miehesi
24.05.2007 |
TEMPERAMENTTI?
Koleerikko = tulinen, äkisti kiihtyvä, voimakastahtoinen, toimintakykyinen, aloitekykyinen, ulospäinsuuntautunut, huomion keskipiste
Sangviinikko = iloinen, eloisa, sosiaalinen, mielikuvitusrikas, ihmisläheinen, hyvätahtoinen
Flegmaatikko = hidasliikkeinen, passiivinen, pitkäpinnainen, harkitsevainen, mukavuudenhaluinen
Melankolikko = syvämietteinen, pohdiskelija, vakava, itsepäinen, pidättyväinen, kehittynyt tunne-elämä, ajatteleva, harkitseva
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koleerikko = Minä
Sangviinikko = Mies
mies on melankolikko.
Ja minä noita kaikkia, vähiten sangviinikko.
nuo menee toisinpäin....minä siis se eloisampi ja tulisempi.
Alue: Aihe vapaa
Koleerikko = mies
Sangviinikko = mies, tämä hallitsevampi
Flegmaatikko = minä
Melankolikko = minä, tämä hallitsevampi