Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksei saisi juoda jos yrittää raskautua ensi viikolla?
30.06.2007 |
Eihän se alkoholi elimistössä viikkotolkulla pysy =)
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aiheuttaa kaikenlaista sekasortoa yhteiskunnassamme. Kamalat verotulotkin jäävät uupumaan valtion kassasta, kun tyypit hortoilee kuin kännissä ikään jo ilman alkoholia ja Alkon kassan kartutustakin. Siis ajattele kansantaloutta - muista humalassa aina kortsut!
Alue: Aihe vapaa
Veikkaan, että aika iso osa lapsista on tehty ei-niin-selvinpäin =)