Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellään hyvää kääretorttuohjetta?

Vierailija
07.07.2007 |

tekisi niin mieli lepipoa jotain ihanaa herkkua lasten kanssa sadepäivän ratoksi :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 munaa ja 1dl sokeria vatkataan vaahdoksi

siivilöidään joukkoon: 1tl leivinjauhetta, 5rkl perunajauhoja, 2dl kaakaojauhetta. Sitten paistetaan 225 asteessa 7-9minuuttia. Täytteeksi kermavaahtoa ja mansikoita tai banaania viipaleina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi