Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia toimintaterapiasta.
07.11.2006 |
Meidän poika sai lähetteen toimintaterapiaan hienomotoriikan hiomiseksi. Piirtäminen ei juuri kiinnosta ja laskutaitokin on hakusessa. Poika siis 4v.
Voisko joku kertoa toimintaterapian hyvistä ja huonoistakin puolista ja kokemuksista oman lapsen kohdalla....Olisi niin kiva, jos joku vaivautuisi kertomaan...:)
Kommentit (2)
koulussa heikkotasoiseksi aikoinaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miten lapsi edistyi terapiakäynneillä? Huomasitko itse muutoksia? Onko lapsesi minkä takia lähetetty toimintaterapiaan?
Ei herranjestas jos joku häpeää sitä että lapsi saa tukea ja apua tulevaisuutta varten...
ap