Lue keskustelun säännöt.
Kumpi harrastus on ' snobimpi, laskettelu vai golf?
Kommentit (2)
Meillä harrastetaan, eikä tosiaan olla snobeja! :D
Sanon siis golf!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään Meillä harrastetaan, eikä tosiaan olla snobeja! :D
Sanon siis golf!
ja se maksaa... Golfia voi harrastaa ihan Suomessakin ja halvemmissa lomakohteissa kuten Portugalissa.
Että sikäli laskettelu on snobimpaa.