Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies tuli töistä kotiin ja mun ärsytysaste nousi taas nollasta sataan!
13.07.2007 |
Mikä vitun oikeus miehillä on tulla kotiin ja yhtäkkiä ottaa ohjat kaikesta ja pilata kaikki se mitä mä olen saanut aikaiseksi! Mua vaan ärsyttää kun toi tulee kotiin, tietää muka taas kaikesta kaiken!!!
Perkele!
Kommentit (2)
Päivällä on niin IHANAA kun kukaan ei ole komentelemassa mua, mutta asia muuttuu heti ku toi kotiutuu. Mä en pidä siitä että mua käsketään, komennetaan yms. pyynnöt on ihan erikseen.
Ihan ku illan tullessa minustakin tulisi lapsi jota tarvitsee käskyttää tekemään asioita. Ihan kun mulla ei olisi ihmisarvoa lainkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta mitä se alkaa sitten sekaantumaan, niin, että sun hermot menee?