Muita Kaisoja paikalla? Mitä tykkäät nimestäsi?
Kommentit (11)
Enkä ole oikein koskaan pitänyt nimestäni...
T. ap-Kaisa
Minä pidän Kaisa-nimestä, ja olemme sitä miehen kanssa joskus miettineet mahdolliselle seuraavalle tytöllemme nimeksi, ehkä kaksiosaisen nimen osana.
Mä oon kuullut joskus, että mulla on kamala nimi, siistii.... Itselleni se on ihan ok. En nyt pidä erityisen kauniina mutten rumanakaan.
T. Kaisan pikkusisko (pidän nimestä edelleen, mutten ole kateellinen). :)
Tuntuu et toi alkaa oleen harvinaisempi nimi nykyään, kun ei sitä kovin monella tunnu olevan!!
Mutta tunnen 4 muuta Kaisaa joiden kanssa en tule ollenkaan toimeen.
mutta tunnen muutaman ja melkein kaikki ovat tyyppejä jotka ovat aika ärsyttäviä.. Paitsi yksi joka on pikkuinen ihana tyttö, saas nähdä millainen on isona..:)
osaan todella ärsyttää. ;)