Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää alle 30v - Käytätkö jotain " ryppyrasvaa" /silmänympärysvoidetta?

Vierailija
23.05.2007 |


Mitä merkkiä? Paljonko maksaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennaltaehkäisevästi! Eli jos et ole jo hankkinut, nyt kipinkapin kauppaan/ kemppariin ja hommaamaan sellainen. En viitsi suositella mitään tiettyä, joku sopii toiselle jne. Kokeilemalla löydät omasi.

Vierailija
2/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivaihoisen kannattaa käyttää voidemaista, muiden geeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi neuvoi aikanaan, että silmänympärysvoidetta tulee käyttää siitä saakka kun alkaa meikkaamaan. Nuorempana käytin geelimäistä, nykyään käytän Nivean Aqua Sensation -silmänympärysvoidetta (ehkäisee silmäpusseja tosi hyvin!). Makso muistaakseni jotain 8 euroa.

Vierailija
4/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttäny 5 vuotta, nyt ikää 27v. Ihan sellaista omalle iälle ja iholle sopivaa, kysyn neuvoa aina kun ostan uutta putelia.

Vierailija
5/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on päälle 40 eikä ole vieä ryppyjä tullut. On hyvät geenit ja terveet elämäntavat eli ei esim. tupakkaa, alkoholia eikä aurinkoa.

Vierailija
6/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 27-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä