Lue keskustelun säännöt.
Brion Twinettejen omistajia paikalla?
24.10.2006 |
Kannattaako kyseisiin kärryihin hankkia Brion oma (kuulema kapea ja nimenomaan twinetteihin suunniteltu) kantokoppa vai mahtuuko esim. Emman pehmeä koppa hyvin kyytiin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eipä tullut hommattua omaa koppaa, vaan on käyetty isoveljen vanhaa Carenan koppaa. On tosin hieman leveä. Otettiin pohjapuu kopasta pois, sopii ihan kivasti. Ja antaa tarpeen mukaan periksi.