Lue keskustelun säännöt.
Aah Johnny Depp...
29.06.2007 |
...oikein tulee msutasukkainen, kaiho olo kun sitä katselee noissa rooleissaan. En tajua... tulee kutkuttava olo, kateus noita näyttelijöitä kohtaan joita se kiihekästi suutelee... Katkeruus, ihannointi..
Kommentit (2)
Lohduton.. tarkoitan tuota kun Fred ja Mary eivät voineet elää yhdessä... ja prinsessa jäi kruunutta... kaiketi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Crybabyn ajoilta olen diggaillut :D.
T: Vanha Patu