Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 100 kiloinen, enkä sairasta IKINÄ!

Vierailija
23.05.2007 |

Voi että jaksaa ihmetyttää noi " lihavat tulee yhteiskunnalle kalliiksi" -jutu!!! Siis miten niin???? Mä olen about 100 kiloinen, siis lihava, mutta en ikinä kipeä, puhumattakaan jostain oikein sairauksista! Ei oo kolestrolia, ei verenpainetta, ei diabetestä, eikä mitään muutakaan. Tässähän pitäis mennä ihan natsilinjalle ja ruveta tutkiin ihmisten geeniperimää, eli kaikki joilla on suvussa esim. verenpainetautia, joutuis verolle siitä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen vielä raskaana joten saan kuulla neuvolatädin urputusta ja sitä et se lähettää mut kaikkiin testeihin ja on pettynyt? kun tulokset ovat aina hyvät.

Vierailija
2/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennenaikainen kuolema.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vielä, ja oletkos edes töissä?

Vierailija
4/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivat alkavat viimeistään kun 50 vuotta menee rikki, todennäköisesti jo aikaisemmin. Eikä kyse ole pelkästään sydämeen ja verenkiertoon liittyvistä sairauksista, vaan myös tuki- ja liikuntaelinsairauksista. Kannattaisi siis laihtua.

Vierailija
5/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama juttu raskaana ollessani, neuvolatäti katsoi oikein tietävästi että katotaanpa nyt toi verenpaina/sokerirasitus/jne, ja mustakin tuntui et oli suorastaan pettynyt kun kaikki arvot oli aina ihan kohdallaan :) Sama muuten joskus aikoinaan ehkäisypillereitä hakiessa: " katsotaanpas nyt paineet ennen mitään reseptejä..." Hohoijaa, ihan kuin lihavuus tois pelkästään kaikki maailman taudit mukaan, perinnöllisiähän tollaset enemmän on...Toki tiedän että lihavuus ei mitenkään auta asiaa.

Vierailija
6/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ihan normaalisti. Tämä läski ei siis vielä ole edes aivosolujani vahingoittanut. Siis vielä.