Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maassa maan tavalla vai....

Vierailija
28.06.2007 |

Kirjoitin aiemmin tänään että miehen pomot sanoivat aamulla että illalla sitten lähtään ulos. No mies meni niiden kanssa ja aloittivat aperitiiveillä 17.30 ja siitä syömään ja viiniä... äsken toi auton kotiin (huom. meillä ei ole Suomen aika) ja lähti sitten muiden kanssa jatkamaan bileitä. Olen NIIN vihainen kun ajaa ja ottanut pari bissee ja noin puoli plo viiniä. Miehen puolustus: en tuntenut itseäni humalaiseksi ja 3 tuntiakin on jo mennyt ja huippu kun muutkin olivat autoilla liikenteessä ja joivat yhtä paljon.



Vi...taa tuommoinen " mies" , voiko enää mieheksi sanoa! Itse vihaan rattijuoppoja!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei tule tällä hetkellä kuitenkaan kysymykseen. (Terveisiä niille jotka heti kirjoittavat kaikille että eroa siitä) Jos nyt edes huomenna sais puhuttua sille järkeä että ois ollut edes viimeinen kerta. Huoh...

Vierailija
2/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsi ittensä kuinka selväksi tahansa



Säännöt vaan selväksi että jos illalla on meno jonnekin niin aamulla ei autolla lähdetä, tai jos lähdetään niin taksilla kotio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos sattumalta tapaa poliisin, niin riittä että toteaa olevansa kotiin menossa. ' Menkää sitten suoraan kotiin' sattaa tokaista perään.

Vierailija
4/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan