Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun täällä puhuutaan nukkumaanmenoajoista...

Vierailija
28.06.2007 |

Minkä ikäisiä teillä vielä hereillä tai nukkumassa?



meillä 12,11,6 ja 1,5 v kaikki vielä hereillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahti n 18. 30. Ja pelkäänpä, että herää sitten joskus neljän aikaan kukkumaan.



Yleensä menee kaheksan aikaan/jälkeen 20-22.00 väliltä, vähän päiväunista riippuen, nukkumaan.

Vierailija
2/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutelee vielä tuolta makuuhuoneestaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on nyt 2v10kk ja leikit täydessä vauhdissa.



Ollaan ihan kesäaikataulussa. Eilen nukahti kymmentä vaille yksi. Tänään on herännyt päikkäreiltä kuudelta eli ei ennen kahtatoista kannata edes yrittää.



Sopii meille, kun ollaan mieheni kanssa yökukkujoita ja halutaan nukkua aamuisin.

Vierailija
4/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herää vähän ennen kahdeksaa.

Vierailija
5/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahti n 1 1/2-2 tuntia sitten mut heräs äsken. =(

Vierailija
6/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v 10 kk just menossa. Yleensä kyllä on jo puolsen tuntia aiemmin sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


nukahti n 1 1/2-2 tuntia sitten mut heräs äsken. =(

Vierailija
8/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v. nukkunut jo tunnin ja 10v. nukahti äsken :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja veli (5v ja 10v) menivät klo 21. Nukahtamisajankohdasta en osaa tarkalleen sanoa.. Puolen tunnin sisään varmaan. Olivat väsyneitä.

Vierailija
10/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukkumaanmenoaika on klo 20 mutta tänään puistotätien kanssa oli 3 tuntia sateessa eikä päiväunia. Siksi pistin sänkyyn neitokaisen jo seiskalta.



Meillä on nukkumaanmenoaika, jolloin sänkyyn mennään.

Meillä on edelleen myös päivälepoaika, jolloin sängyssä pysytään.

Aamulla saa herätä klo 8, jos ei tarha-aamu.



Myönnän, että kaikki nämä systeemit johtuvat siitä, että tahdon paljon vapaa-aikaa ja nukkumisrauhaa. Olen näissä asioissa natsi, muutoin ihan jees äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme