Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerääkö teidän n. 3 vuotiaat taskunsa täyteen " aarteita" ?

Vierailija
28.06.2007 |

Huoh, meidän esikoisella (3v) on aina pöksyjen taskut täynnä aarteita, jotka kyllä äidin mielestä on pelkkää rojua. Milloin ne on kiviä, milloin ne on oksia ym. Ja hirveä huuto, jos ne heittää pois.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kun on kuulat erityisiä aarteita. Ne kuulapyssyjen siis.

Vierailija
2/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on ikioma laatikko, mihin saa " aarteensa" kotona tuoda.

Ollaan sovittu, että ne ei lattioilla kuljeskele, vaan säilyttää saa, jos vaan pysyvät laatikossaan.

Niitä se sitten enimpiä itse heittää pois uusien tieltä.

En ole hennonnut kieltää, koska selvästi huomaa, miten tärkeitä ne aarteet lapselle ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin kolmevuotiaan suurimpia piha-aarteita on noi kuulat.

Vierailija
4/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun silmä välttää löytyy ne sängystä tyynyn alta :-)

Vierailija
5/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mökillä ne keräilevät vielä lasipurkkeihin kaikenlaisia ötököitä, joita käydään sitten iltaisin päästämässä vapaaksi.

Vierailija
6/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika keräilee myös satunnaisesti " aarteita" . Pyöristä irronneet heijastimen palaset, ruuvit ja mutterit yms on parhaita :)

4-vuotiaamme suosikkeja on muoviset kuulat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviä löytyy joskus taskuistakin - aina paras siivota taskut kunnolla ennen pesukoneeseen laittamista :)

Vierailija
8/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihasta löytyy keltaisia, sinisiä ja punaisia yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täälläkin nuo muovikuulat on ehdoton suosikki.