Lue keskustelun säännöt.
tonin kans nus . sineet pinoon hesassa?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo-o, kaikki sitä on pannut. Baarista varmaan koskaan lähtenyt ole yksin kotiin.
kyl oo 2 vee, sorry... paljon vanhempi.
Lauma naisia pinossa rautatieasemalla. Joku kyselee, mitä täällä tapahtuu. Eukot huutaa kuorossa, me ollaan nus......tu tonin kaa.
Onko sillä yksi lapsi?
Jos on sama, en itse ole pannut mutta puolet helsingistä on.