Lue keskustelun säännöt.
Minne veisit yöksi miehesi hesassa 10v hääpäivänä? siis hotellihakusessa ja miksi
Kommentit (3)
koska se on 4 min automatkan päässä kotoa ja päästäisiin äkkiä hätiin jos mummolle ja lapsille tulee paniikki... :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huoneen täytyisi sijaita ainakin 11 kerroksessa. Hotelli on keskeisellä paikalla ja ok.
Kämppikin on kiva, mutta ei niin hieno kuin muinoin.
juokaa shampanjaa, sit menkää saunomaan sinne spa osastolle, kuuluu hintaan. Ottakaa ihana buffet aamiainen ja varatkaa se pieni kulmapöytä siitä osasta joka ulkonee Espalle. R-O-M-A-N-T-T-I-S-T-A. Kysy finnairin tai muita tarjouksia, ja eri päiviä. Voit yllättyä iloisesti ettei edes ole älyttömän kallis. Jokaisen kannattaa joskus mennä viiden tähden hotelliin! Me juhlistettiin mieheni kanssa siellä ja molemmat oltiin tosi innoissaan.