Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään
12.07.2007 |
Humaxin digiboxia antenniverkkoon? Prismasta ostettu? Meillä ollut noin vuoden ja nyt sitten yhtäkkiä alkoi kuva muuttua " mosaiikiksi" , tökkii ja pätkii.... Mitä sille pitäisi tehdä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla