Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuttoman hieno biisi Nightwishin Tuomakselta ja Marco laulaa

Vierailija
28.06.2007 |

http: //www. youtube. com/watch?v=OwTtDr5JPz4



Olen täysin koukuttunut tähän. Tajuttoman kaunis.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Oliko tuossa Peter Franzen JA Keanu Reeves blondina???!!



2) Onko se toi Marco joka esittää sen I' m Rock -biisin (" Pelkkää lihaa" -tunnarin)? Siinä laulajan ääni on jotakin aivan ihanaa, hrrrrrr.....



Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/3 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölönen on tämä Kivenpyörittäjän kylän, Onnen maan, Koirankynnen leikkaajan, Baddingin, Kuningasjätkän ohjaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus yläasteikäisenä diggailin kovasti tarotia, hänen toista bändiään. " wish i had an angel" issahan marcolla on osuutensa tarjan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän