Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää oma luonne: tahtoisin keskustella spontaanisti ihmisten kanssa, mutta

Vierailija
12.07.2007 |

ujouteni tekee minusta typerästi hymyilevän nynnyn! Haluaisin vaikka kehua jotain mukavaa ihmistä jne., ja usein mietin etukäteen mitä voisin sanoa, mutta näkemistilanteessa sanat juuttuvat kurkkuun. Kestää todella kauan, kun voin olla oma itseni ja puhua vapautuneesti. Miten voisin päästä tästä eroon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti sanomisiasi niin paljon. Ja jos et tapaamistilanteessa muuta keksi, niin kysy vain, että mitä kuuluu. Tai juttele vaikka säästä.

Vierailija
2/2 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallat yhä rohkeammin jutella ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän