Lue keskustelun säännöt.
Espoolisä + osa-aikatyö?
22.05.2007 |
Tietääkö kukaan loppuuko espoolisän saaminen, mikäli alan työskentelemään 8h/vkossa iltaisin kun mies on kotona? Käytännössä kahtena iltana 4h. Mielelläni ottaisin tarjotun kivan työn vastaan, mutta rahallisesti ei kannata, mikäli lisä jää sitten saamatta. Onko paikalla asiasta tietäviä?
Kommentit (2)
Helsingissä ei ainakaan tulot vaikuta kuntalisään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
selviää, mutta jo näin etukäteen olisi kiva tietää...