Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vauvan ja 2-vuotiaan kanssa passikuvaan Lahdessa.
07.11.2006 |
Onko kellään antaa vinkkejä, miten tuollaisen kaksikon kanssa selviää passikuvasta? 3 kk vauvan kanssa ei varmaan tuota ongelmaa, mutta kun tuo kohta 2-v isoveli on aikas vilkas luonteeltaan. Ja onko Lahtelaisilla antaa vinkkejä missä kannattaisi kuvat käydä ottamassa? APUA JA VINKKEJÄ KAIVATAAN!!!
Kommentit (2)
Ja eihän passikuvan otossa mene kuin muutama sekuntti, joten eiköhän ole aika helppo homma. Saavat sentään otettua lapsista myös loistavia studiokuviakin, joissa joutuu käyttämään jo mielikuvitustakin..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ainaki meillä hoitui siellä taidolla =)