Lue keskustelun säännöt.
Annatko 3v. lukea sängyssä nukkumaanmenoajan jälkeen?
20.11.2006 |
Mä en tiedä miten suhtautua asiaan. Toisaalta kun on iltasatu luettu ja nukkumaan menty ei periaatteessa sieltä olis enää ennen aamua nouseminen. Toisaalta en mä jaksa iltaani kuluttaa vahtimalla oven takanakaan kuulostelemassa hiippaileeko se siellä vai ei. Valoksi jätetään yölamppu ja jos isot valot napsahtaa päälle, ne käydään sammuttamassa ja talutetaan sänkyyn.
Kuis muilla?
Kommentit (3)
Meidän kolmevuotias katselee kirjaa 5-15 minuuttia iltasadun jälkeen, sammuttaa sitten itse valot ja alkaa nukkua. Ei mitään syytä kieltää moista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En jaksa enkä ehdi vahtia tuntitolkulla, nukkuuko vai mitä tekee, joten saa lukea hetken kirjaa itsekseen. Yleensä ei mene kauaa, kun jo nukahtaa kirjansa ääreen.