Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kävin surkealla hierojalla, kehtaanko perua ensi viikolle varatun ajan
05.12.2006 |
Menin siis ennen ensimmäistä käyntiä varaamaan kaksi aikaa uudelle hierojalle. Kävin eilen ensimmäisen ajan ja käsittely oli piinaavaa. Sanoin noin viisi kertaa, että voisiko hieroa vähän kevyemmin, mutta hieroja muisti pyyntöni vain muutaman sekunnin ja taas jatkui karsea ja hermostuttava jyystäminen. Nyt on selkä huonommassa kunnossa kuin mitä se oli ennen hierontaa. Kehtaanko siis soittaa ja perua ensi viikolle varatun ajan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa