Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä 8-vuotiaalle kummitytölle joululahjaksi?

Vierailija
20.11.2006 |

Äitinsä katkaissut välit kaikkiin meihin sukulaisiin (piiitkä juttu), joten hänen kanssaan emme ole tekemisissä. Kummilasta haluaisimme kuitenkin muistaa, joten mikä olisi tuon ikäiselle mieluisa juttu?

Edes vaatekokoa emme tiedä...



Jotain kevyttä kuitenkin, sillä paketti laitettava postiin vaikka samassa kaupungissa asummekin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai korvakorut jos on reiät korvissa. Itse ostin juuri samanikäiselle tytölle hopeisen rannekorun, jossa oli vaaleanpunaisia perhosia. Ja on kevyt lähettää, ja edullisiakin saa.

Vierailija
2/6 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni-kirja, joku kiva pyyheliina, Hama-helmiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kerran aiemmin (silloin kun vielä äitinsä olis suht terve) ostaneet tytölle kauniin hopeisen riipuksen+ketjun, koskaan emme hänen kaulassa sitä nähneet :(

ap

Vierailija
4/6 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis sellaiseen josta hän voisi itselleen ostaa jotain kivoja juttuja. En nyt tarkkaan tiedä mitä ne siellä suomessa voisi olla? Mutta olisiko tuollainen huono idea? Saisi tyttö sitten itse valita mitä hän hankkii, niin tulee ainakin sellainen mistä tykkää? En tiedä.. sanokaas te joilla on 8v. lapsia :)

Vierailija
5/6 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyt ja helppo lähettää ihan tavallisessa kirjekuoressa. Meillä ainakin tyttö jo 5-6-vuotiaasta asti saanut fammulta ja muiltakin kaukaisemmilta sukulaislta ja tykännyt hirveesti.(pienempänäkin sai mut sit äiti kävi vaihtaa ne johonkin tavaraan) Sopivia vois olla lahjakortit esim. Tiimariin, h&m:lle, stockmannille (jos asuvat kaupungissa jossa sellainen on), elokuviin, uimaan, hesburgeriin, mäkkäriin, lelukauppaan, kirjakauppaan...

Vierailija
6/6 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaan hirvittää, että entäs jos äitinsä käyttää kortin omiin ostoksiinsa... Ei olis eka kerta kun ' lainaa' tyttäreltään :(

ap