Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailetko miehesi kanssa lapsesi suosiosta? Leluilla? Herkuilla? Rahalla?

Vierailija
16.10.2006 |

Entä kumpaa lapsesi rakastaa enemmän <3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä äitiä, välillä isiä, välillä yhtä paljon

Vierailija
2/3 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme osta emmekä anna lapselle karkkia, edes karkkipäivää ei ole. Herkkuja saa syödä juhlapäivinä, esim. jouluna tai synttäreillä. Leluja ei myöskään ostella " huvin vuoksi" , vaan em. juhlapäivinä. Toki isovanhemmat niitä leluja tänne kantavat sitten ihan ylen määrin... Rahaa ei tuon ikäinen vielä tarvitse omaan käyttöön, mutta toki meillä on pikku pesämuna säästössä lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ykkösvanhempi vaihtui viikossa. Vaikka itseen vähän sattuikin, oli ihana huomata, kuinka ehdottomasti lapsi luottaa isäänsä. Isi oli kunkku. Sittemmin tilanne on tasaantunut :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi