Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masentaa, kaverit teki oharit ja istunkin illan kotona:(

Vierailija
25.11.2006 |

Kävin saunassa ja laittauduin oikein kauniiksi ja odottelin vaan kutsusoittoa, meidän piti siis mennä yhdelle kaverille aloittelemaan ja sitten baariin.

No, kukaan porukasta (paitsi minä!) ei jaksakaan lähteä:(

Ja yksin ei tälläkertaa huvita.



Pläh:(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hyvää tälläytymistä heittää hukkaan :-)

Vierailija
2/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on käynyt noin, ja se on kurjaa.



Eikö olisi ketään jolle voisit soittaa? Sisko, vanha kaveri tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut ja minkäikäinen olet? ;)

Vierailija
4/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuo miehen naamakin näyttää ärsyttävältä kun harmittaa:(

Vierailija
5/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi ihan mukava pitkästä aikaa porista jonkun vanhan työ-, opiskelu- tai koulukaverin kanssa?

Vierailija
6/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tosi kiva" ,kai sanoit " kavereilles" et VITUTTAA tollanen, ei yhtään aiemmin kukaaan voinut ilmoittaa ettei kiinnostakkaan lähteä!!!Juma mitä tyyppejä.

Näytä heille ja baanalle vaan!!!!Mene miehesi kanssa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun löytyisikin joku baariseura!

Vanhoista tutuista on vaikea saada ketään näin nopeasti, nämä ohari-ihmiset olivat juuri tätä vanhat-kaverit-klaania

Vierailija
8/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olisin tietty napannut hänet mukaan!

Ymmärrätte varmaan että näin äitinä harmittaa vietävästi kun noita vapaailtoja ei liikaa ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin piti järjestää nyyttäriperiaatteella yhteiset illalliset. Olin leiponut kovalla vaivalla valtavan ison kakun. Sitten kaveri ilmoitti, ettei jaksakaan vastaanottaa vieraita!!!! Siinähän syötiin kahdestaan miehen kanssa sitä isolle seurueelle tarkoitettua jälkiruokaa. Itsekkäitä, ajattelemattomia, laiskoja paskoja.

Vierailija
10/10 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mää lähtisin. Olis ollu paljon yhteistä, kun oon kans 30 ja kolme lasta...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän