masentaa, kaverit teki oharit ja istunkin illan kotona:(
Kävin saunassa ja laittauduin oikein kauniiksi ja odottelin vaan kutsusoittoa, meidän piti siis mennä yhdelle kaverille aloittelemaan ja sitten baariin.
No, kukaan porukasta (paitsi minä!) ei jaksakaan lähteä:(
Ja yksin ei tälläkertaa huvita.
Pläh:(
Kommentit (10)
Mullekin on käynyt noin, ja se on kurjaa.
Eikö olisi ketään jolle voisit soittaa? Sisko, vanha kaveri tms?
Missäpäin asut ja minkäikäinen olet? ;)
Kylläpä tuo miehen naamakin näyttää ärsyttävältä kun harmittaa:(
Eikö olisi ihan mukava pitkästä aikaa porista jonkun vanhan työ-, opiskelu- tai koulukaverin kanssa?
" tosi kiva" ,kai sanoit " kavereilles" et VITUTTAA tollanen, ei yhtään aiemmin kukaaan voinut ilmoittaa ettei kiinnostakkaan lähteä!!!Juma mitä tyyppejä.
Näytä heille ja baanalle vaan!!!!Mene miehesi kanssa...?
Voi kun löytyisikin joku baariseura!
Vanhoista tutuista on vaikea saada ketään näin nopeasti, nämä ohari-ihmiset olivat juuri tätä vanhat-kaverit-klaania
muuten olisin tietty napannut hänet mukaan!
Ymmärrätte varmaan että näin äitinä harmittaa vietävästi kun noita vapaailtoja ei liikaa ole
Kerrankin piti järjestää nyyttäriperiaatteella yhteiset illalliset. Olin leiponut kovalla vaivalla valtavan ison kakun. Sitten kaveri ilmoitti, ettei jaksakaan vastaanottaa vieraita!!!! Siinähän syötiin kahdestaan miehen kanssa sitä isolle seurueelle tarkoitettua jälkiruokaa. Itsekkäitä, ajattelemattomia, laiskoja paskoja.
niin mää lähtisin. Olis ollu paljon yhteistä, kun oon kans 30 ja kolme lasta...:)
Ei kannata hyvää tälläytymistä heittää hukkaan :-)