Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko oikeasti siitä ultrakuvasta jotain selvää?

Vierailija
03.12.2006 |

Mulla kävi niin, että kätilö selosti kuinka tuossa näkyy sydän, keuhkot, virtsapussi, kädet, jalat...mutta ainoa minkä näin oli jonkinlainen " mytty" joka venyi milloinkin suuntaan jos toiseen. Ei siitä tavallinen ihminen mitään ymmärrä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se näytti kokovartalokuvaa, niin sain kyllä selvän, mutta sitten kun oli joku ihmeellinen kuvakulma ja ultrattiin jotain haimaa, niin enpä voi sanoa tajunneeni siitä mitään. Ekan lapsen np-ultra oli paljon hankalammin ymmärrettävissä kuin toisen, siitä päättelen että ultraajastakin riippuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä