Lue keskustelun säännöt.
Saitko oikeasti siitä ultrakuvasta jotain selvää?
03.12.2006 |
Mulla kävi niin, että kätilö selosti kuinka tuossa näkyy sydän, keuhkot, virtsapussi, kädet, jalat...mutta ainoa minkä näin oli jonkinlainen " mytty" joka venyi milloinkin suuntaan jos toiseen. Ei siitä tavallinen ihminen mitään ymmärrä!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun se näytti kokovartalokuvaa, niin sain kyllä selvän, mutta sitten kun oli joku ihmeellinen kuvakulma ja ultrattiin jotain haimaa, niin enpä voi sanoa tajunneeni siitä mitään. Ekan lapsen np-ultra oli paljon hankalammin ymmärrettävissä kuin toisen, siitä päättelen että ultraajastakin riippuu.