Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luksusta! viikonloppuaamuisin

Vierailija
14.10.2006 |

2,5 v poika tulee omasta sängystään, käy itse potalla ja kömpii sitten äidin ja isän väliin vielä köllöttelemään. Puoli vuotta sitten lapsi ilmoitti pinnasängyssä heränneensä, jolloin piti heti nousta ja lähteä pottaharjoituksiin/vaipanvaihtoon... on se ihanaa kun elämä helpottaa. Muutenkin ihanaa, kun esim. voi käydä suihkussa ilman kamalaa huolta, vaikka lapsi leikkisi hetken itsekseen, kun ei ole enää sellaisessa täysin päättömässä kiipeilyiässä...

No, pitää nauttia nyt, kaipa tässä kohta aletaan toista toivoa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei olisi nukkunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla