Lue keskustelun säännöt.
Raskausoireiden katoaminen
25.11.2006 |
Voiko raskausoireet kadota tosta noin vaan ilman, että se on mitenkään hälyttävää? Viikkoja 8+. Eilen oli järkyttävä väsymys ja etominen ja tänään, pling, ihan ok olo. Tähän asti pari viikkoa ollut huonoa oloa. Olen varmaan turhaan huolissani..
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kai se on vaan yritettävä nauttia tästä oireettomuudesta. :)
se olikin poissa tasan 2,5 päivää ja palasi pahempana kuin koskaan!!!!
oottele rauhassa.