Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISTA te n. 12-13v tyttojen aidit ostatte jalkikasvullenne vaatteita?? Kun tuntuu, etta tuon ikaiset ovat ihan valiinputoajia :/ Meilla neiti n. 156cm pitka.

Vierailija
14.10.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö on 158 senttiä pitkä. Hänen vaatemakunsa on sen verran omalaatuinen, ettei kaupasta oikein löydy.

Vierailija
2/5 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muoti on menossa vähän järkevämpään suntaan, joten oikeanlaisia vaatteita alkaa löytyä jo ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella=)

Vierailija
4/5 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen kyllä oma makuni on erilainen kuin tyttäreni =)

Vierailija
5/5 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytö on kohta 160cm ja hoikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan