Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä kokemusta?otanko lääkettä

Vierailija
03.12.2006 |

tähän. minulla se todettiin ja olin jo ottamaisillani mutta nyt kysäisen vielä. miksi se otetaan ennen ja ja sitten kun on pystyssä?

monta voi ottaa lääkettä. ketä ottaa vastaan siitä. kelle otataan useita ja mihin otataan mulle se jäi kuit enkin hieman epäilyttävän selväksi. jostain se apua tulee. sitten ihmettelen myös miksi se. jos lääkettä jos oloa,



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota. Koska syy ei suositella. En usko edes vaivaan apu.

Määrää vaikka syy. Ohi ei auta. Muu oire varoituteksti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme