Lue keskustelun säännöt.
Kannattaako ostaa 4v tytölle joululahjaksi muumilaiva?
25.11.2006 |
Tyttö on kovasti toivonut muumilaivaa itselleen, mutta itse tässä mietin, että onko se kovin kestävä lelu. Meillä on ennestään muumitalo, tosin se on isomman lapsen vanha ja siitä on paljon osia hävinnyt.
Onko muumilaivassakin paljon pieniä osia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla