Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 9½kk ikäselle tehdä sikanautajauhelihasta ruokaa (22%rasvaa) Onko liian rasvaista?

Vierailija
23.11.2006 |

Ekaa kertaa ajattelin tehdä ja sen kannattais vissiin olla vähärasvaisempaa?



Ja onko vinkkejä minkä nimisiä kirjoja kirjastosta vois lainata missä olis ruokaohjeita tän ikäiselle vauvalle?



Yks juttu vielä =) Kuinka sais sopivan karkeeta siitä ruoasta? Sauvasekottimella taitaa mennä liian muussiks kun 8kk purkkiruoat kuitenkin uppoo hyvin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin eipä se lapsi siihen kuole, jos kertaalleen syö (tai useammankaan kertaa). Jos muuten ruokavalio on kuitenkin suht vähärasvaista!



Mitään kirjavinkkejä en osaa kyllä antaa, netistä saattaisi myös löytyä jotain ohjeita.



Ja tuosta soseuttamisesta, jos karkeammat uppoaa jo hyvin, niin riittänee pelkkä muussaus haarukalla?

Vierailija
2/5 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo se harmaa väri saa yrjön lentämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
4/5 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidän sikanauta eikä pelkkä sikakaan ole harmaata...ei ihme jos yrjö lentää kun olet tainnut törmätä vain pilaantuneisiin tuotteisiin=)

Vierailija
5/5 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teen jauhelihasta niin nautaa sen pitää olla, ja en osta sitä halvimmasta päästä. kyllä sen laadun jauhelihastakin huomaa. t: 3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi