Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paneeliverhoista

Vierailija
12.10.2006 |

Kertokaas te viisaat tietämättömälle miten paneeliverhot asennetaan. Tarvitaanko erillinen verhotanko vai saako ne jotenkin laitettua tavalliseen verhokiskoon niin, että pysyvät kuitenkin suorassa, liukuvat ja näyttävät hyvältä. Meillä on tavalliset verhokiskot eikä mahdollisuutta niitä vaihtaa tankoon, mutta on niitä 2 kappaletta kuitenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin verhon kumpaakin päähän pahviliuskan, jotta verho pysyy suorassa. Siitä tulee vähän painoakin, joten verho näyttää paremmalle.



Vierailija
2/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kiinnitin nipsut niin, että osuvat siihen pahviin. Näin verho ei jää rypyille.



Hankalasti selitetty, ymmärsitkö?

Vierailija
4/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin sellaiset tangot myös verhon yläreunaan. eli sama systeemi kuin tuo pahvikin.

Vierailija
5/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi hyvältä jokin valmis systeemi ettei tarvitsisi alkaa askartelemaan mitään.



ap

Vierailija
6/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni niin että näyttää hyvältä kun on tosiaan vain sellaiset verhokiskot jossa nipsut. Sen alaosaan laitettavan tangon ymmärrän hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mukana tuli liu' ut sekä I-kiskoon, että U-kiskoon. Maksoi 10 e tuo setti, siinä on siis ne verhotagot ja ne metalliset alalistat.