Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa työtä tekisitte mieluummin?

Vierailija
30.11.2006 |

Vammaisten ohjaaja vai kaupan kassa? Näitä töitä näkyy olevan hyvin tarjolla...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaisten kanssa en ole ollut tekemisissä.



Kaupan kassana olo menettelee puoli vuotta.



Varmaan ottaisin tuon sosiaalipuolen työn. Riippuu onko vaikeasti vammaisia ja mitä työsi sisältää. Jos on paljon nosteluja, tulee olemaan raskasta.



Vierailija
2/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joutuisin valitsemaan perushoitotyön ja kaupan kassan väliltä, päätyisin kassalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut vammaisten ohjaaja, suoraan lukiosta (siihen ei siis koulutusta vaadita). Joten kaupan kassa.

Vierailija
4/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän autisteista enemmän. Mukavaa työtä se kehitysvammaisten parissakin on. Tosin, koska he asuvat asuntolassa, he eivät sieltä helpoimmasta päästä ole. Mutta ainakin ne asuntolat, joissa olen käynyt ovat mukavia paikkoja ja sellaisia joissa voisin ajatella työskenteleväni, jos ei vuorotyö haittaisi.

10

Vierailija
5/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


20 euroa näkemiin riittävät sanoiksi, siis aivot voi jättää narikkaan?

Hmm....Helppoa? Joo, siinä mielessä, että ei siinä ihan kauheasti tarvitse tietää ja osata. Mutta henkisesti kaupankassan työ on raskasta, ainakin minulle. En pidä ihmisistä, mutta siitä huolimatta moraalikäsitykseni sanoo, että mitä tahansa työtä teenkin, minun on tehtävä se mahdollisimman hyvin, työn vaatimalla tavalla. Eli ystävällisesti, reippaasti, esittäen sosiaalista ja asiakaspalveluhenkistä ihmistä - jota en ole. Takki tyhjänä aika äkkiä.

Kassan työ on myös fyysisesti rankkaa. Liikkeet ovat yksitoikkoisia, selkää, niskaa, olkapäitä ja harteita alkaa särkeä ja jumiutua todella helposti.

Mutta kyllä asiakaspalvelutyö on eniten avannut silmiäni maailman todellisuudelle. Siinä jos missä hommassa näkee ihmisten kirjon. Kuinka PALJON onkaan typeriä ihmisiä....*huoh*

Minulle helpompaa on tehdä älyllisesti vaativampaa työtä, mutta ilman jatkuvaa turvakkain olemista ihmisten kanssa, joita en voi valita.

t.13

Vierailija
6/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalialan koulutuksen saaneena tuo vammaishomma menisi, mutta jos se on raskasta niin kallistun kaupan kassaan. Kummasta saanee paremman palkan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kyllä riippuu minkälaisista vammaisista kyse ja tasosta. Minkälaista työtä se muka on, jos ei koulutusta tarvita.

Entäs palkkaus?

Vierailija
8/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1650 noin ja mullahan on tuon puolen koulutus, mutta en ole tehnyt työtä vammaisten parissa. Ottavat opiskelijoitakin sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Se on sentään liikkuvaa, vaihtelevaa työtä.



Kassalla istut turvakkain ärsyttävien ihmisten kanssa hirveässä piipityksessä joka samperin sekunnin, jonka töissä olet.





Ja kukaan ei kai arvannut, että olen kassalla istunut ;) ?







Nimim. mitä tahansa muuta kuin kaupantätin hommia

Vierailija
10/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottiinko vielä mitä vammaisia, kehitysvamma, autismi?

-10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa näkemiin riittävät sanoiksi, siis aivot voi jättää narikkaan?

Vierailija
12/12 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistit voivat kai olla väkivaltaisia ja äkkinäisiä...? Missä teet 14 työtä ja minkalaisten vammaisten kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi