Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö tyhmänä sellaista ihmistä, joka ei ymmärrä tietokoneen käytöstä mitään?

Vierailija
18.04.2006 |

Minä kieltämättä pidän. Aika sivistymättömänä, ei vanhuksia mutta nuori ihminen, joka ei osaa maksaa edes laskuja tietokoneella on...vähän outo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekkin hankittiin konen vasta viime kesänä, sitä ennen olin kyllä jo laskuja maksellut ja sähköpostin avannut työpaikan koneella...

mutta vieläkään en osaa tällä mitään ihmeellistä,

välillä jotkut merkitkin vaan näppäimistöllä ovat ihan hukassa!!!

Vierailija
2/5 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki monissa työpaikoissa ois hyvä osata ihan perusjutut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse opettanut useammankin vanhuksen (vanhimmat yli 80 v) käyttämään tietokonetta (lähinnä netin käyttö ja tekstinkäsittely) ja iästä se ei todellakaan ole kiinni. Tietyt peruskäsitteet voivat tietysti olla vanhemmille ihmisille vaikea ymmärtää.



Kyllä minä tunnen kolmekymppisiäkin, jotka eivät pärjää tietokoneen kanssa. Jotkut näistä vaahtoavat pää punaisena, että tietokoneista ei ole kuin harmia, ilman sähköpostia tulee mainiosti toimeen ja laskut saa maksettua ilman tietokonettakin. Netissäkään ei ole kuin virheellistä informaatiota ja pornoa :)

Vierailija
4/5 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. verkkoviestinnän medianomi

Vierailija
5/5 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Miksi kaikkien pitäisi olla kiinnostuneita samoista asioista?



Se, että joku ihminen ei osaa käyttää tietokonetta, ei tarkoita, etteikö hän pystyisi opettelmaan jos _haluaisi_ niin tehdä. Kaikki vaan eivät halua, eikä siinä ole mitään kummallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän