Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt on löytyny ne pikku poikien ruumiit jotka hukkui joulun alla!

Vierailija
25.04.2006 |

on varmaan helpotus vanhemmille!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juorutaan vanhemmista, joka on aivan kauheaa. Aikoinaan Jammun tappaessa ne pikkutytöt, tyttöjen vanhemmat saivat kaikenlaista roskapostia, jossa heitä haukuttiin ja syytettiin. Ihmiset ovat todella typeriä.

Vierailija
2/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkuneiden veljesten ruumiit löytyivät

Satakunnassa Karvianjokeen viime joulukuussa hukkuneet veljekset on löydetty. Ohikulkija havaitsi 3- ja 5-vuotiaiden poikien ruumiit jäiden seassa Santaniemen uimarannan kohdalla maanantai-iltana. Uimaranta sijaitsee noin puolitoista kilometriä alavirtaan paikasta, jossa pojat katosivat. Palolaitos ja poliisi saivat ruumiit ylös maanantaina illalla. Jäätilanteen vuoksi aktiivisia etsintöjä ei vielä ehditty aloittaa, kerrotaan Kankaanpään poliisista. Veljekset katosivat kotipihaltaan Honkajoen Antilan kylässä 17. joulukuuta. Heidän jalanjälkensä johtivat noin 50 metrin päässä virtaavan Karvianjoen jäälle ja päättyivät sulaan.



Julkaistu 25.4.2006 10:01:00

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et äiti olis vieny muksut veteen. Toivottavasti ovat vaan puheita...

Vierailija
4/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo varmasti oli kauhea onnettomuus.

Vierailija
5/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon koko jutun.

Vierailija
6/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaa tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset alkaa tulla jo harhaluuloiseksi Pietarsaaren, Savolinnan vauvamurhaajien takia ja sitten se Ruotsissa tapahtunut 10v tappo, Porvoon äidit jne. jne...vieläkö tässäkin tarinassa löytyy suunnitelma äidiltä, toivottavasti ei!

Vierailija
8/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän Imatralla Eveliinan isästäkin tehtiin murhaaja-pedofiili jne. Ihan tyypillistä, että viaton ihminen leimataan paremman selityksen puutteessa syylliseksi. Ennen harrastettiin rovioita, nyt vaan enää juorutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut vaan on tyhmiä!

Vierailija
10/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mä olen kyseisen jutun kuullu niin mitähän mahtaa kylällä puhua? Olen sit ääliö sovitaan niin.

Kumma et täällä saa kaikki julkkikset haukkua ja juoruta kuka pettää ketä mut tämmöstä juorua ei sit saa kertoa JUORUNA eikä totuutena niinku monet jutut täällä on kerrottu.



8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siten leimataan syyttömät! niinkuin joku jo vertasi sitä Eveliinan tapausta. Pitäisi osata olla jatkamatta tämmöisiä juoruja, jos niitä kuulee! 17

Vierailija
12/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon syyttömät leimaudu. Vai mitä?

8

Vierailija:


ja siten leimataan syyttömät! niinkuin joku jo vertasi sitä Eveliinan tapausta. Pitäisi osata olla jatkamatta tämmöisiä juoruja, jos niitä kuulee! 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti lasten äiti ja isä tule kuulemaan näitä! :(

Vierailija
14/14 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä vanhemmille voimia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä