Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kannattaako muumimaahan mennä 2,5 vuotiaankanssa?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
suuntamme varmaankin kesällä sinne sitten, matkustelemme todella vähän yleensä. Nyt olen tuota muumimaata pohtinut kun ne muumit on niin suosikkeja meidän taaperolla...
ap
Alue: Aihe vapaa
Ihanan rauhallinen meno, paljon mukavampaa kuin jossain huvipuistossa tms. 2-v tykkäs hirveästi ja vielä nyt 4-vuotiaana kattelee kuvia ja sanoo, että mennään sinne uudestaan. Paljon oli katselemista ja muumitalo oli aivan ihana...muumilaakson hahmoja kierteli alueella lapsia tervehtimässä. Muumien teatterissa oli kaksi eri esitystä tietyin väliajoin pitkin päivää, senkin 2-v jaksoi katsoa. Liputkaan ei olleet ihan hirveän hintaiset. Suosittelen!